No Image

Wty hp support for initial setup

СОДЕРЖАНИЕ
7 просмотров
05 мая 2020

We are experiencing longer than expected wait times to reach an agent. Please use the resources here on our HP Support website to answer your questions and troubleshoot any issues you may be experiencing. Try our Virtual Agent and Diagnostic Tools for faster service.

– HP recommends that you begin the process of upgrading to Windows 10 if your computer has been tested by HP. For more information, click here.

– If your computer is not compatible for upgrade to Windows 10, we can help to find the perfect computer for you. Check our Weekly deals!

‎01-14-2018 11:50 AM

  • Mark as New
  • Bookmark
  • Subscribe
  • Subscribe to RSS Feed
  • Permalink
  • Print
  • Email to a Friend
  • Flag Post

Initial setup

‎01-14-2018 11:53 AM

Welcome to the HP Support forum. Thank you for posting.

What exactly are you trying to setup ? I have successfully setup very many HP computers and never needed an SMS text code for anything ? Perhaps you are trying to access some system like Microsoft account ? Please, clarify and provide as many details as possible ?

  • Mark as New
  • Bookmark
  • Subscribe
  • Subscribe to RSS Feed
  • Permalink
  • Print
  • Email to a Friend
  • Flag Post

Initial setup

‎01-14-2018 12:03 PM

  • Mark as New
  • Bookmark
  • Subscribe
  • Subscribe to RSS Feed
  • Permalink
  • Print
  • Email to a Friend
  • Flag Post

Initial setup

‎01-14-2018 12:10 PM

You can setup the PC without Microsoft account.

Please, restart the PC (press and hold the power-on PC button for 5seconds to shut the computer down).

Start it back over and

1. Do not connect to your network (disconnect/unplug)

Читайте также:  Airkit smartcard splitter отзывы

2. Do not use the option to login with Microsoft account.

Instead, login with a local account.

After your PC has been setup successfully, you switch to Microsoft account from Start -> Settings (if you want) and you can eventually connect to the Internet

Hope this helps. Any detail will be much helpful when providing description about issue. I hope you can provide more details.

HPE. HPI. Dors. Сервисный центр работает с 1993 года

Asia Systems, являясь авторизованным сервисным центром компании HP и HPE в Узбекистане, предоставляет своим клиентам услуги по гарантийному и коммерческому обслуживанию оборудования.

Гарантийное обслуживание

Гарантийное обслуживание выполняется на безвозмездной основе в рамках действующего соглашения об обслуживании.

Гарантия на оборудование HP характеризуется:

  • Сроком действия
  • Уровнем (типом) обслуживания

Срок действия гарантии определяется, как правило, количеством лет, в течение которых сервисный центр, на безвозмездной основе, выполняет работы в соответствии с уровнем обслуживания. Гарантийный срок также может определяться датой его завершения.

Уровень обслуживания описывает перечень работ сервисного центра и регламентирует условия их проведения. Например, т.н. “HP HW Maintenance Onsite Support” подразумевает: бесплатную диагностику с выездом специалиста сервисного центра на место экплуатации; реакцию, т.е. начало выполнения работ, не позднее следующего рабочего дня; выполнение работ в рабочее время; доставку запасных частей на место эксплуатации; бесплатную консультацию и т.д.

Компания HP предлагает своим клиентам возможность расширения и восстановления гарантии на оборудование. Используя программу HP Care Pack пользователи могут продлить срок действия гарантии и расширить уровень обслуживания.

Коммерческое обслуживание

Коммерческое обслуживание выполняется на договорной основе в виде единоразового контракта (например, ремонт оборудования) или сервисного контракта на сопровождение (аутсорсинг), заключенного на определенный срок.

Комментировать
7 просмотров
Комментариев нет, будьте первым кто его оставит

Это интересно
No Image Компьютеры
0 комментариев
No Image Компьютеры
0 комментариев
No Image Компьютеры
0 комментариев
Adblock
detector